Zase nemáte na stole důležité informace, a přitom je konec pracovní doby a všichni už odešli? Opět budete muset informace hledat sám? Stále dokola nejste spokojen s výsledky práce svých kolegů? Snad právě proto trávíte nejvíce času na pracovišti. Děláte totiž práci druhých. Ale nezlobte se na ně. Nejprve si ujasněte, zda je chyba v nich, nebo zda nemáte skulinku v komunikačním systému uvnitř firmy právě Vy. Je dost možné, že nevyužíváte potenciál řízení lidských zdrojů.

Odpovězte si na otázku: Proč

Proč se tedy ostatní kolegové vypaří na konci pracovní doby, aniž by splnili svůj úkol? Odpovědí je Vám další otázka. Vědí vůbec, že je to tak naléhavé? Vědí, že na jejich informacích stojí další Vaše rozhodování, které nemá odkladu? Dostali potřebné množství informací? Znají návaznost? Komunikační systém a míra odpovědnosti za svůj úsek jim zřejmě není známa. Věřte, že jejich chyba to není. Vedoucí pracovník musí mít především vypracovaný informační a komunikační systém uvnitř firmy a pak nemusí trávit tolik času ve firmě sám!

3a-728x90.gif
Když se Vám nedaří, chybujete v řízení lidí
Ohodnoťte příspěvek
T-shock

Comments are Closed on this Post